Dőljön hátra, engedje, hogy képzelete magával ragadja, és induljunk egy kis időutazásra, hatalmas gázfröccsökkel, éles kanyarokkal, bukósisakkal, négy pontos övvel. Biztonságos lesz, és nem fog sokat fogyasztani.

Belső kamera, csupasz pilótafülke, bukócső, rázkódás, a motor üvöltése, váltásjelző lámpa felvillanása, korrigáló gázfröccsök, és mi is döntjük a fejünket a kanyarokban. Jeff Zwart és egy Porsche 911 készül új rekordot állítani a Pikes Peak kanyargós útjain. HI090330A tervezője egyszerűen borzasztó rondának nevezte a legendás Audi SWB Sport Quattro-t. Pedig nem egy kamasz szobája falán díszelgett a B csoportos szörnyeteg. Talán az idő, és a legendák tehetnek róla, de akárhányszor ránézek, gyönyörűnek látom. Igaz, ha a szépséget próbálnánk meg definiálni, nem biztos, hogy a Quattro Coupe szóba kerülne. Van egy határ, amikor már valami annyira különös, esetleg ronda, hogy az ember már szépnek látja. Bizonyos esetekben ebben segít az alkohol, de az más téma. Szögletes éleivel, az ormótlan szpojlereivel, mindent beszippantó hatalmas légbeömlőivel... gyönyörű, nem?

Az Autocar egyik munkatársa vitte táncba a klasszikus E30-as BMW-t. Kanyarokkal tűzdelt aszfaltcsík az M3-as igazi vadászterülete, hozzáértő pilótával kezes bárányként viselkedik. Jól eltalált visszaváltások, finom csúsztatás és szemet gyönyörködtetően lehet vele autózni. Van is miből, a 2,3 literes motor teljesítménye 300 lóerő. Mercedes 190E Cosworth 37Egy igazi versenyző nem marad ellenfél nélkül, az M3-asnak a Mercedes-Benz 190E-vel kellett megküzdenie. Mivel ez világnézeti kérdés, nem vagyunk hivatottak eldönteni, ki nyerte a benzingőzös háborút, tény azonban, hogy az emberek 10 alkalomból kilencszer a BMW-t választották. De éppen ez teszi hasonlóan vonzóvá, Richard Hammond úgy jellemezte „ő volt Hamupipőke, de az edző sosem jött”. Végignézve ezt a pár képet felülíródik bennünk az eddig kialakult kép a forgalomban sokszor látott itt-ott lyukas Merciről. Kifogyott az üzemanyag, begurulunk a boxba. Aki egyszer megízlelte milyen érzés eggyé válni az autóval, minden rezdülését érezni, az utolsó pillanatig taposni a gázt, majd az ülés oldalának préselődve bevenni a kanyart, nem akar kiszállni. Már jönnek is a fiúk, tankolnak, további jó utat kívánok!

A bejegyzés trackback címe:

https://autotimes.blog.hu/api/trackback/id/tr452482368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása